LinkedIn

Még csak ismerkedünk, kerülgetem, mint macska a forró kását, de most épp ráeszméltem egy nagyszerű opciójára: lehetőség van a publikációink megjelenítésére.

Fogtam hát magam és beemeltem a lovefashion.hu-s és a Vitakinges irományaim egy részét, hiszen ki tudja, ki bukkan épp rá.  Íme:

linkedin

Nektek van profilotok? Hogy használjátok? Esetleg tipp vagy trükk, amit érdemes tudnunk? 🙂

wpid-aláírás.png.png

Reklámok

LinkedIn” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Van linkedin, de nem igazán használom. Most éppen nem is tudok belépni, mert el kellene fogadni valamit, de olyan mint a macska egér játék, rákattintani a linkre.

    • Nagyon köszönöm! Céges profilt én is csináltam már, de még az ismerkedős köröket futjuk. A saját profilt meg remélem nem bénàztam nagyon el. Vagy igen? 🙂 Mit mondanàl rá?

Vélemény, hozzászólás?

